Hyvä Fressi 24h kuntosalien asiakkaamme,

24h kuntosalien nykyisessä Credlock-tietojärjestelmässä ilmenneiden vakavien toimintahäiriöiden vuoksi joudumme siirtämään sinut sekä muut Credlock-asiakkaamme välittömästi Fressin omaan, kotimaiseen päätietojärjestelmään. Vain näin voimme taata hyvän ja joustavan asiakaspalvelun myös jatkossa.

Sujuvan siirtymän varmistamiseksi odotamme Sinulta välittömästi seuraavia toimenpiteitä:

1. Päätä asiakkuutesi nykyisessä Credlock-järjestelmässä

  • Kirjaudu sisään omaan profiiliisi
  • Valitse ”Lopetus”
  • Valitse ”Lopeta asiakkuus”
  • Etene ohjeiden mukaisesti ja vahvista asiakkuuden päättäminen/irtisanoutuminen.

2. Syötä tietosi Fressin omaan järjestelmään

  • Kirjaudu sisään Oma Fressiin puhelinnumerollasi sekä Fressi-kulkuavaimesi/-korttisi neljällä viimeisellä numerolla
  • Täytä pyydetyt tiedot
  • Saat vahvistuksen onnistuneesta siirrosta tekstiviestitse.

Jatkossa pääset hallitsemaan omaa asiakkuuttasi sekä mm. hyödyntämään FressiTV-palvelua uuden Oma Fressin kautta.

Asiakkuutesi ehdot eivät muutu. Kuukausiveloitukset tapahtuvat normaalisti uuden järjestelmän kautta alkaen 1.11.2021.

Yhteistyöstä kiittäen,
Fressi


KYSYMYKSIÄ & VASTAUKSIA:  

Miksi minun pitää itse päättää asiakkuuteni vanhasta järjestelmästä ja syöttää maksukorttini tiedot uuteen järjestelmään?
Tietoturvasyistä emme käsittele maksukorttitietoja salaamattomassa muodossa, joten emme myöskään voi siirtää niitä omatoimisesti järjestelmästä toiseen. Asiakkuutesi päättäminen vanhasta järjestelmästä välittömästi on ensiarvoisen tärkeää mahdollisten laskutusvirheiden välttämiseksi ja hyvän asiakaspalvelun takaamiseksi myös jatkossa.

Vaikuttaako muutos kanta-asiakkuuteeni/hintaani/ehtoihini?
Ei, hintasi ym. asiakkuutesi ehdot säilyvät täysin ennallaan. Ainoastaan asiakkuutesi omatoiminen hallinta tapahtuu jatkossa Fressin omassa tietojärjestelmässä.

Milloin tapahtuu ensimmäinen veloitus uudesta järjestelmästä?
1.11.2021.

Siirtyykö liikuntaetuuksilla (liikuntasetelit yms.) maksamani saldo automaattisesti uuteen järjestelmään?
Mahdollinen saldosi siirtyy uuteen järjestelmään ja sitä hyvitetään automaattisesti marraskuun veloituksesta alkaen.

Miten maksan jatkossa liikuntaeduilla?
Liikuntamaksut suoritetaan tuttuun tapaan etuuden tarjoajan mobiilisovelluksen kautta, tai jättämällä paperiset liikuntasetelit keskuksessa olevaan laatikkoon (tarkemmat ohjeet tästä linkistä).

2021-09-10T15:14:54+03:00