UKK 2021-09-10T10:30:34+03:00

Yleinen

Noudatamme kaikkia viranomaismääräyksiä. Seuraamme tilanteen kehitystä aktiivisesti.

Keskukset tällä hetkellä käytössä lähes normaalisti; aina ajantasaisen tiedon toimenpiteistämme löydät infosivultamme www2.fressi.fi/korona

Keskukset ovat auki avainkortilla joka päivä klo 5-23. Keskuskohtaiset asiakaspalvelun aukioloajat löydät keskussivulta, ja lisäksi tavoitat meidät helposti valtakunnallisesti asiakaspalvelustamme.

Kaikissa Fressi hyvinvointikeskuksissa on Lasten Fressi (pl. Kamppi, Heikinkatu ja Linnanmaa). Kanta-asiakkaille, joiden asiakkuus sisältää kaikki palvelut, Lasten Fressin hoitopalvelut ovat lisämaksuttomia. Lasten Fressiin voi tehdä ennakkovarauksen Fressi kalenterista: www2.fressi.fi/kalenteri.

Lisätietoa Lasten Fressistä: Lasten Fressi

Fressi tarjoaa kattavan valikoiman erilaisia Personal Trainer-palveluja. Tutustu lisää verkkosivulta www2.fressi.fi/fressi-trainer

Kaikki Fressi 24h kuntosalit ovat Fressin kanta-asiakkaiden käytössä veloituksetta joka päivä, 24h vuorokaudessa. Jokaisesta niistä löydät hyvin varustellun, laadukkaan kuntosalin ja siistit pukutilat. Listan keskuksista löydät täältä.

Katso avoinna olevat tehtävät ja hae mukaan osoitteesta: www2.fressi.fi/rekrytointi. Lisäksi voit milloin vain lähettää meille avoimen hakemuksen edellä olevan linkin kautta.

Fressin kanta-asiakkuus

Kuntosalin kanta-asiakkuuden, tai tutummin jäsenyyden, ei tarvitse olla mitään rakettitiedettä. Olemme koonneet valittavaksesi muutaman selkeän vaihtoehdon, joista voit lukea tarkemmin lisää täältä: https://www2.fressi.fi/kanta-asiakkuus

Myöskään sopimusehtojen ei tarvitse olla kilometrin mittaisia; meillä esimerkiksi lopettaminen tai tauottaminen onnistuu hyvinkin joustavasti. Tutustu Fressin malliin täällä: https://www2.fressi.fi/kanta-asiakkuuden-ehdot/ (avaa uuden ikkunan)

Jo 12-16-vuotiaat ovat tervetulleita liikkumaan hyvinvointikeskus Fressiin huoltajan kanssa – omalla kanta-asiakkuudella. Yli 16-vuotias saa harjoitella ilman huoltajaa. Alle 18-vuotiaan kanta-asiakassopimuksen allekirjoittaa aina huoltaja.

Ihan perheen nuorimmille paras ja mieluisin paikka taasen on Lasten Fressi!

Tutustu Fressin palveluihin veloituksetta kaksi viikkoa – aloita milloin vain ja nouda Fressi-kortti valitsemastasi keskuksesta. Valitse tutustumisjakson aikana, millä kanta-asiakkuusvaihtoehdolla haluat jatkaa. Sinua ei veloiteta ennen kahden viikon tutustumisen päättymistä – ei sitoumuksia, peruuta OmaFressissä.

Käytössäsi kaikki 41 Fressin hyvinvointikeskusta ja Fressi24 -kuntosalia palveluineen joka päivä.

Saat tarkemmat tiedot kortin noutamisesta ja asiakkuutesi hallinnasta sähköpostitse kokeilujakson aktivoinnin jälkeen.

Aktivoi kokeilujakso Fressin sivuilta.

Liittymisen yhteydessä saat sähköpostiisi tarkemmat tiedot kortin omatoimisesta noutamisesta ja aktivoimisesta. Voit tehdä sen milloin tahansa, riippumatta keskuksen asiakaspalvelun aukioloajoista.

Käyttäjätunnuksesi on oma puhelinnumerosi, ja salasanasi on kanta-asiakaskorttisi neljä viimeistä numeroa. Kirjaudu sisään osoitteessa www2.fressi.fi/kalenteri. Helppoa, eikö totta?

Ei hätää, voit olla yhteydessä chat-asiakaspalveluumme ja saat lisätietoa uuden Fressi-kortin noutamisesta.

Fressin ja yrityksen välille voi tehdä yrityssopimuksen, jolloin yrityksen työntekijöillä on mahdollisuus mm. saada kanta-asiakkuus sopimushintaan. Tarkemmat tiedot yrityssopimuksista saat sähköpostitse: asiakaspalvelu@fressi.fi

Maksukortin päivitys tapahtuu OmaFressin kautta kohdasta ”Päivitä maksukortti”

Tarkemmat tiedot eri maksuvaihtoehdoista: www2.fressi.fi/liikuntaedutnetissa

Maksaessasi kanta-asiakkuuteesi/FressiTV-jäsenyyteen kohdistuvia maksuja, sinun ei tarvitse ilmoittaa niistä meille; tarkastamme suoritukset ja kohdistamme ne automaattisesti seuraavan mahdollisen kuukauden harjoittelumaksuusi (ennen kuukauden 12. päivää tehdyt suoritukset ehtivät heti seuraavan kuukauden veloitukseen).

Mikäli olet jo saanut paperilaskun, voit aktivoida e-laskutuksen verkkopankissasi paperilaskun viitenumerolla. Mikäli aktivoit e-laskutuksen kuukauden 5. päivään mennessä, saat e-laskun heti seuraavasta kuukaudesta alkaen.

Fressi-profiilistasi (www2.fressi.fi/kalenteri) voit tauottaa omatoimisesti kanta-asiakkuuttasi 5€/kk taukomaksua vastaan. Tauotus tapahtuu yhden (1) kuukauden sykleissä ja taukoa on tarvittaessa mahdollista jatkaa. Tauko tulee tehdä viimeistään edeltävän kuukauden 12. päivään mennessä.

Voit lopettaa taukosi netissä milloin tahansa; kirjaudu Fressi-profiiliisi ja klikkaa “Oma Profiili”. Fressi-korttisi toimii tämän jälkeen välittömästi!

Tauon aikana käytössäsi ovat FressiTV:n maksuttomat live-tunnit sekä kattava online-treenikirjasto, kts. www2.fressi.fi/fressitv

Kanta-asiakkuutta on mahdollista tauottaa 1-12kk veloituksetta dokumenttia vastaan (armeija, raskaus, pitkäaikainen sairaus tai väliaikainen muutto).

Voit lopettaa taukosi netissä milloin tahansa; kirjaudu Fressi-profiiliisi ja klikkaa “Oma Profiili”. Fressi-korttisi toimii tämän jälkeen välittömästi!

Kanta-asiakassopimus on päätettävissä seuraavan kuukauden loppuun (esim. irtisanominen tehty lomakkeella kotikeskuksessa 13.5., harjoitteluoikeus päättyy 30.6., viimeinen veloituspäivä on 1.6). Määräaikaisen sopimuksen voi päättää suorittamalla kertaluontoisesti 25 euroa jokaisesta jäljellä olevasta kuukaudesta tai todistuksella kuluitta, kun kyseessä on pitkäaikainen sairaus tai muutto paikkakunnalle, jossa ei ole Fressi hyvinvointikeskusta.

Irtisanominen tehdään sähköpostitse asiakaspalvelu@fressi.fi

Haluatko kysyä lisää? Asiakaspalvelumme auttaa mielellään!

Voit olla yhteydessä Fressin valtakunnalliseen asiakaspalveluun sähköpostitse, chatin tai puhelinvaihteen kautta. Autamme mielellämme!

Lähetimme tiedotteen henkilökohtaisesti (sähköpostitse ja tekstiviestitse) asiakkaille, joita asia koskee. Tiedote on julkaistu myös verkkosivullamme. HUOM: Mikäli et ole saanut aiheesta henkilökohtaista viestiä sähköpostitse tai tekstiviestitse, tiedote ei koske sinua eikä vaadi sinulta toimenpiteitä.

Väliaikainen siirto: Mikäli haluat siirtää Fressi kanta-asiakkuutesi väliaikaisesti 1-3kk toiselle henkilölle, voit ilmoittaa sähköpostitse asiakaspalvelu@fressi.fi käyttäjän tiedot (nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, siirrettävä aika).

Pysyvä siirto: Ilmoita sähköpostitse asiakaspalvelu@fressi.fi henkilön tiedot, jolloin olemme teihin molempiin yhteydessä asian varmistamiseksi.

Ei hätää, sairaustapauksissa asiakas voi hakea hyvitystä sairausajan veloituksiinsa jälkikäteen lähettämällä sairauslomatodistuksen ja selvityksen osoitteeseen asiakaspalvelu@fressi.fi. Omavastuu on 10 vuorokautta. Hyvitys kirjataan seuraavaan tulevaan veloitukseen. Hyvitystä ei anneta, mikäli asiakas irtisanoo sopimuksensa.

Voit muuttaa osoitetietosi kirjautumalla OmaFressiin.

Ryhmäliikunta & FressiTV

Ryhmäliikunnan ennakkovaraus tapahtuu tästä linkistä: https://kalenteri.fressi.fi. Sisäänkirjautumiseen tarvitset oman puhelinnumerosi sekä Fressin kanta-asiakaskortin neljä viimeistä numeroa. Ryhmäliikuntatunneille on mahdollista varata paikka jo 5 vuorokautta etukäteen, ja kerrallaan voi olla voimassa viisi eri tuntivarausta. Ennakkovarauksen voi tehdä kaikkien Fressi liikunta- ja hyvinvointikeskusten tunneille!

HUOM! 10% ryhmäliikuntatuntien paikoista on aina saatavilla keskuksesta ennen tunnin alkua.
Liikkumaan voi siis tulla milloin vain ihan hetken mielijohteestakin!

Ryhmäliikuntatunnin peruminen tulee tehdä viimeistään 3h ennen tunnin alkua. Paikan voit perua näppäräsi OmaFressin kautta, kohdasta “Varaukseni”.

Tunnin ennakkovarausten ollessa täynnä “Varaa” -nappi muuttuu “Jonoon” -napiksi, jonka vieressä näet jonon pituuden. Ilmoittauduttuasi jonoon saat paikan vapautuessa ilmoituksen sähköpostiin ja tekstiviestinä viimeistään 30min ennen tunnin alkua (tarkistathan, että yhteystietosi ovat oikein järjestelmässämme). Paikka on tällöin automaattisesti varattuna Sinulle.

Tunnit, joille jonotat ja paikkasi jonossa näkyvät samalla sivulla muiden ennakkovaraustesi kanssa. Täältä voit myös vapauttaa paikkasi jonossa. Muistathan tehdä sen aina välittömästi, kun tiedät olevasi estynyt – järjestelmä asettaa tilapäisen 7vrk varaukseneston perumatta jätetystä, käyttämättömästä ennakkovarauksesta. Paikan voi vapauttaa aina tunnin alkuun asti.

FressiTV tarjoaa suorina lähetyksinä ja tallenteina suomenkieliset ryhmä- ja yksilöliikuntatunnit, joiden avulla liikut Fressin ammattilaisten ohjauksessa missä vain, sekä lisäksi monenlaista kehittyvää hyvinvointisisältöä. Tarjolla on sekä veloituksetonta, että sydämellä (❤) merkattua, vain tilaajille suunnattua ohjelmaa. FressiTV kuuluu Fressin kanta-asiakkuuteen ilman lisäveloitusta. Tule mukaan – pysytään kunnossa yhdessä!

Kanta-asiakkaat pääsevät kirjautumaan omalla puhelinnumerolla sekä Fressi-kortin neljällä viimeisellä numerolla. Kanta-asiakkuuden ollessa tauolla, käytössäsi ovat veloituksettomat lähetykset sekä tallenteet. Fressi24 asiakkaat eivät pääse kirjautumaan kortin ollessa tauolla.

Mikäli et vielä ole kanta-asiakkaamme, voit lukea lisää kanta-asiakkuudesta tai hankkia pelkän FressiTV -asiakkuuden.

Saat tunnit näkyviin televisioosi peilaamalla ensin oman mobiililaitteesi ruudun, ja valitsemalla sen jälkeen koko näytön tilan.

Hyvä Googlen tukiartikkeli aiheesta: https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=fi 

Videon toistaminen onnistuu myös AirPlaylla iPhonesta, iPadista tai iPod touchista: https://support.apple.com/fi-fi/HT204289#iOS